Zmiany

2025-11-09
#marketing #strategia #personal branding #technologia #youtube #newsletter

W najbliższych tygodniach zajdą pewne zmiany na moim profilu. Wszelkie większe transformacje warto komunikować osobom dookoła nas, żeby pomóc im zrozumieć, co się dzieje. W końcu nie chcesz znienacka dowiedzieć się, że Twój najbliższy przyjaciel od miesiąca mieszka już tylko na Madagaskarze, a żona złożyła tydzień temu pozew o rozwód.

See you later

Jak to wyglądało?

Od mniej więcej marca 2024 roku zajmowałem się budowaniem prezencji w internecie. Był to ciekawy okres, pełen eksploracji, spontaniczności i intuicyjnego wyczuwania, jak się gra w tę grę. Jest to oczywiście naturalny, początkowy etap budowania kompetencji. Niemniej gdy, czegoś dobrze nie zaplanujemy i nie przemyślimy, to nierzadko wychodzi to miernie. Brakowało wielu rzeczy:

  • Strategii
  • Regularności w tworzeniu materiałów
  • Braku określenia grupy docelowej
  • Braku określenia celów tejże promocji
  • I wiele innych

Efektem była niska rozpoznawalność marki, niepewność i następujący po tym brak zaangażowania. Na szczęście z pomocą przychodzi edukacja i wsparcie.

Jaki jest następny etap?

Po okresie spontanicznego, nieskoordynowanego działania przychodzi etap zrozumienia i dopracowania. W końcu widzimy, że brakuje nam efektów naszego działania i czujemy, że coś nie gra. Trzeba coś zmienić i bardzo dobrze. Właśnie tego zapowiedzią jest niniejszy post. Tworzę go po to, abyś mógł zrozumieć to, jak to będzie wyglądać w najbliższych tygodniach.

Mam przyjemność współpracować z Nimble Ninja w zakresie marketingu. Dziękuję za pomoc Weronika, wierzę, że zbudujemy coś fajnego :)

Co takiego się zmieni?

Po pierwsze, nie będę krążyć wokół tematów. Obieram konkretną ścieżkę, jaką jest oprogramowanie i wykorzystywanie technologii do pomocy przedsiębiorcom. Jasne, słyszałem wiele miłych opinii o moich treściach związanych z psychologią, jednakże było to hobby bez planu. Teraz spodziewaj się tutaj łączenia treści nauk społecznych z twardymi, technicznymi umiejętnościami. Oto przykłady tematów, które planuję poruszać:

  • W jaki sposób dbam o prywatność haseł i jak zrobić to możesz Ty?
  • Praca twórcza nie powinna być rozliczana czasowo, lecz za efekt. Konflikt interesów.

Następnie trzeba zadbać o regularność treści. Koniec ze spontanicznym, raz na 2-3 miesiące pisaniem postów. Zwyczajnie giniesz wtedy w internecie i ludzie Cię nie pamiętają.

Co tydzień otrzymasz ode mnie:

  • Post, prezentujący technologię moimi oczami. Wykorzystamy ją w biznesie, aby ułatwić sobie pracę i być lepszymi niż konkurencja.
  • Nagranie na kanale na Youtube Tutaj poznasz praktyczne wskazówki krok po kroku.

Już teraz zapraszam Cię do zapisania się na mój newsletter

Bez dobrego planu czy strategii ciężko o wyniki. Tak więc opracowaliśmy cel komunikacji, odbiorcę, kolorystykę i harmonogram.

Kolejny krok

Zapisz się na mój newsletter: tutaj i oczekuj pierwszego maila. W każdej chwili możesz się wypisać, jeżeli treść Cię nie zaciekawi.

Zaobserwuj kanał na Youtube, jeżeli chcesz poznać kulisy planowania marki osobistej programisty: tutaj

Słowem zakończenia

Feedback jest piękną rzeczą. Pozytywny Cię wzmacnia i dodaje energii, a negatywny informuje o tym, co możesz ulepszyć i czego brakuje, abyś stał się lepszą wersją siebie. Także jeżeli masz przemyślenia, bądź porady, nie zwlekaj, tylko daj znać.

Do zobaczenia na Youtube! Przejrzyjmy plan na żywo, zobacz to, kim jestem. https://www.youtube.com/@SlawomirWozniakOfficial

Bye

Zainteresowany współpracą?